
Završen je drugi ciklus obuka posvećen primjeni CLIL metodologije (Content and Language Integrated Learning) u bilingualnim odjeljenjima, koji Ministarstvo prosvjete, nauke i inovacija sprovodi u partnetrstvu sa Centrom za strane jezike i prevodilaštvo Double L, saopšteno je iz tog resora.
Kako je istaknuto, obuke je kroz četiri grupe prošlo ukupno 30 nastavnika razredne nastave iz 23 osnovne škole, sada dodatno osposobljenih za rad i upravljanje bilingualnim učionicama.
Navedeno je da su učesnici obuke imali priliku da unaprijede svoje vještine i steknu dragocjena znanja o planiranju dvojezičnih časova i implementaciji ove kompleksne metodologije, kreiranju interaktivnih nastavnih materijala, korišćenju savremenih digitalnih alata i evaluaciji nastavnih aktivnosti. Obuka je sprovedena kroz kombinaciju teorijskih predavanja, praktičnih vježbi i grupnih diskusija, čime su polaznici dobili konkretne alate za efikasnu primjenu ove inovativne metodologije u učionici.
U edukaciji su učestvovali nastavnici osnovnih škola iz Podgorice, Tuzi, Tivta, Berana, Bijelog Polja, Bara, Rožaja, Herceg Novog, Ulcinja i Danilovgrada.
„Ova obuka je dio projekta fokusiranog na uvođenja dvojezičnih odjeljenja u škole širom Crne Gore, svesrdne podrške nastavnicima u procesu cjeloživotnog učenja i integraciji CLIL metodologije u svakodnevnu nastavnu praksu“, stoji u saopštenju.