Dnevnik čitanja – vizuelizacija književnog teksta kao podsticaj čitalačkoj aktivnosti učenika metodološki je pristup nastao u Gimnaziji „Petar I Petrović Njegoš“ u Danilovgradu.
Njegov autor, profesor Miroslav Minić, ovu vrstu profesionalnog iskustva pretočio je u obuku koja doprinosi profesionalnom razvoju nastavnika. Kao takva, obuka je postala dio zvaničnog obučavanja nastavnika u Zavodu za školstvo. U saradnji sa koleginicom Svetlanom Koprivicom, uspješno je održao dva seminara na ovu temu. Seminarima su prisustvovale kolege iz velikog broja škola u Crnoj Gori i prepoznale njihov rad kao inovativan, djelotvoran i adekvatan pristup u podsticanju učenika na čitalačku aktivnost.
„Radujemo se što iz naše škole potiču takve inovacije, te vjerujemo da je ovo samo jedna u nizu ovakvih ideja“, navode iz Gimnazije.
N. N.
Izvor: Gimnazija „Petar I Petrović Njegoš“