POČINJE DVOGODIŠNJI INTENZIVNI PROGRAM UČENJA ENGLESKOG JEZIKA ZA SREDNJOŠKOLCE

U Podgorici svečano obilježen početak State Department, intenzivnog dvogodišnjeg Accesss Microscholarship programa učenja engleskog jezika kao dodatne nastave. U programu učestvuje dvadeset srednjoškolaca, uzrasta od 14 do 16 godina, iz četiri opštine, Podgorice, Danilovgrada, Tuzi i Zete, koji su prošli kroz kompetitivni proces, saopšteno je iz Ministarstva prosvjete, nauke i inovacija.

Kako je istaknuto, program po sedmi put u Crnoj Gori finansira Ministarstvo inostranih poslova Sjedinjenih Američkih Država, preko Ambasade SAD u Podgorici, a realizuje Udruženje nastavnika engleskog jezika Crne Gore ELTAM. U prethodnom periodu ovaj program je uspješno realizovan u Nikšiću, Podgorici, Rožajama, Cetinju, a realizacija programa u Pljevljima je u toku.

Ministarka prosvjete, nauke i inovacija prof. dr Anđela Jakšić-Stojanović istakla je da, imajući u vidu značaj engleskog jezika na globalnom nivou, posebno je važno uključivanje mladih ljudi u programe koji podstiču sticanje novih znanja, vještina i kompetencija i podstiču mlade ljude da budu dio šireg evropskog i svjetskog obrazovnog i istrazivackog prostora.

„Uvažavajući principe međunarodnog razumijevanja, tolerancije, zaštite ljudskih prava i implementaciju demokratskih principa, kao zajedničkih ciljeva, snažno pozdravljamo i podržavamo potrebu da putem međukulturalnog dijaloga stvaramo osnovne pretpostavke neophodne za kreiranje atmosfere u kojoj se mogu ostvariti puni potencijali harmoničnih odnosa svih aktera globalnog društva“, naglasila je ona.

Ministarka je ocijenila da su mladi ljudi naš najvredniji resurs i čestitala im na ostvarenom uspjehu.

„Sigurna da je ovo samo početak njihovog uspješnog i uzbudljivog životnog putovanja. Zahvaljujući Ambasadi SAD i Udruženju ELTAM na dosadašnjem predanom i posvećenom radu“, istakla Jakšić-Stojanović, i doala dodala da će u Ministarstvu imati pouzdanog partnera i prijatelja u realizaciji svih budućih aktivnosti.      

Lj. V.

 

Back to Top