Centar za stručno obrazovanje organizovao je obuku za pedagoge i psihologe koji od školske 2017/2018. i 2018/2019. godine realizuju modularizovane obrazovne programe.
Obuci su prisustvovala 32 pedagoga i psihologa iz 23 srednje stručne i mješovite škole.
Pozdravljajući učesnike, direktor Centra za stručno obrazovanje Duško Rajković ukazao je na značaj saradnje između nastavnika stručnih modula i pedagoga i psihologa u školama, kao i na potrebu za fleksibilnom organizacijom nastave.
Pedagozima i psiholozima je predstavljen koncept modularne nastave zasnovane na ishodima učenja, ukazano na značaj kriterijuma za dostizanje ishoda učenja, ključne kompetencije, kao i na standarde zanimanja, standarde kvalifikacija i obrazovne programe koji su usvojeni u prethodnom periodu iz oblasti energetike, mehatronike, ekonomije, prava, uređenja prostora, građevinarstva, restoraterstva, tekstilstva i kožarstva, elektronike, telekomunikacija, računara, informacionih tehnologija, ličnih usluga, kuvarstva, trgovine, prehrane, nautičkog saobraćaja i brodomašinstva.
Predstavljeni su i novi obrasci za planiranje vaspitno-obrazovnog rada, odnosno Godišnji plan rada i Plan realizacije ishoda učenja i data su uputstva o načinu njihovog popunjavanja i načinu evidentiranja nastavnog časa i ocjenjivanju ishoda učenja u novoj odjeljenjskoj knjizi, koju nastavnici koriste od ove školske godine.
Predavači su bili Srđan Obradović, koordinator u Centru za stručno obrazovanje, Marina Braletić-Taljanović, Dušan Pejović i Dušan Bošković, samostalni savjetnici u Odjeljenju za istraživanje i razvoj kvalifikacija, kao i nastavnici – treneri Slavica Jovanović i Gordana Tasić iz Srednje elektrotehničke škole „Vaso Aligrudić“ iz Podgorice.
Lj. V.