U OŠ „Drago Milović“ u Tivtu anketirali su učenike i roditelje o tome kako funkcioniše online nastava. Rezultati pokazuju da je većina njih dobro prihvatila koncept učenja na daljinu.
Ukupno je anketirano 1.173 učenika i 1.137 roditelja ove škole.
Na pitanje da li imaju problema da pristupe google učionici, većina učenika (93,3 odsto) odgovorila je da nema, a 95,5 odsto smatra da su uputstva koja dobijaju za učenje jasna.
Svakodnevno uči 94,9 odsto đaka. Najviše njih 62,8 odsto provodi u učenju od dva do pet sati, manje od dva sata uči 27,3 odsto, a više pet sati 9,2 odsto anketiranih.
Na pitanje koji im nastavni predmet najviše zadaje problema ovakvom nastavom, najviše učenika je izdvojilo matematiku (25,4 odsto), zatim engleski jezik (23,3 odsto) i crnogorski-srpski, bosanski i hrvatski jezik i književnost (14,9 odsto).
Većina roditelja (88,7 odsto) tvrdi da nema tehničkih problema kod praćenja nastavnih sadržaja, dok je 11,3 odsto odgovorilo da ima.
Da su materijali, zadaci i instrukcije koji se daju razumljive njihovom djetetu u potpunosti, smatra njih 56, a uglavnom 43,3 odsto.
Prema odgovorima roditelja, najviše djece odrađuje školske obaveze uz njihovu podršku (59,4 odsto), samostalno 35,4 odsto, a ostali (5,2 odsto) to rade u saradnji sa drugarima iz odjeljenja.
Na pitanje koliko je vremena vašem djetetu potrebno da uradi svoje školske obaveze, njih 56,1 odsto odgovorilo je između dva i četiri sata, 28,2 kaže da je potrebno manje od dva, a 12,8 odsto više od četiri sata.
Da je komunikacija sa razrednim starješinama odlična, ocijenilo je 78,7 odsto roditelja, dok njih 19,7 smatra da je zadovoljavajuća, a ostali (1,6 odsto) nedovoljna.
Sa načinom (pr)ocjenjivanja u online nastavi, upoznato je u potpunosti 38,1 odsto roditelja, donekle 49,7, dok njih 12,2 odsto nijesu upoznati.
Njihovo dijete posjeduje vlastiti uređaj za praćenje online nastave, tvrdi 63,3 odsto roditelja, a 36,7 odsto da nema.
Većina roditelja (92,2) odgovorila je da djeca najviše koriste Google Classroom aplikaciju.
Izvor: osdmilovic.me